Alexandru Ioniţă în tricoul Stelei!

Mijlocaşul rapidist, Alexandru Ioniţă II, a fost surprins purtând tricoul marei rivale, Steaua, sâmbătă după amiază, într-un meci între licee. Liceul Mircea Eliade, pentru care evoluează acesta, a întâlnit în semifinala Cupei Liceenilor Bucureşteni la Fotbal, liceul Octav Onicescu.

Ioniţă II a ieşit foarte uşor în evidenţă după marcarea primului gol, iar în momentul când suporterii şi-au dat seama cu adevărat cine este, au rămas uluiţi. Mulţi se întrebau dacă acesta a plecat de la Rapid sau cum de a acceptat să joace în tricoul Stelei.

O persoană, care cel mai probabil era suporter al Rapidului, a purtat o discuţie foarte interesantă la telefon.

„Salut, frate! Am venit şi eu la o Cupă a Liceelor pe aici, pe la Ateneu şi ce crezi! Jucătorul nostru, Alexandru Ioniţă, joacă aici. Mai poartă şi tricoul spurcaţilor” pe el.”

„Nu se poate aşa ceva! Noi facem tot felul de programe în care ne arătăm ura pentru această echipă şi el ce face. Dacă nu era unu dintre noi mai ziceam, dar el ştie că nu suportăm „spurcatii”, Ori nu gândeşte, ori îşi bat joc de el cu tricoul ăsta. Ultima oară tot în curtea şcolii s-a accidentat. Ăsta nu-şi dă seama că nu mai e un copil necunoscut acum!”, a completat suporterul rapidist exprimându-şi nemulţumirea.

Nu, frate! Putea să îi zică antrenorului că nu joacă cu tricoul ăla pe el, să-şi ia alt echipament sau să pună o vestă. Oricum, cred că l-a văzut cineva că a dat şi câteva goluri şi e foarte multă lume pe aici.”

Am încercat să vorbesc cu el, l-am strigat la începutul meciului, dar s-a făcut că nu mă aude. O să mă duc la sfârşit în vestiare la ei şi o să-i spun că nu e normal ce face”, a încheiat fanul rapidist.

 

UPDATE

Imediat după publicarea acestui articol, l-am contactat şi pe  Alexandru Ioniţă căruia i-am oferit dreptul la replică: „Nu port de plăcere echipamentul Stelei. Sunt obligat să-l port ca să trec clasa. Am multe absenţe pentru că mă duc la antrenamente, iar cei de la club ştiu asta. Cine mă cunoaşte ştie că eu sunt rapidist de mic şi aşa voi rămâne. Suporterii trebuie să înţeleagă că trebuie să fac sacrificiul ăsta pentru a-mi îndeplini obiectivul de a promova clasa.” 

Puteţi da LIKE paginii de facebook Sport maraton!

Fotografie0632

Fotografie0639

2 comentarii

  1. Pentru mine ca om si ca fost jucator de fotbal, nu mi se pare ceva anormal, pentru ca stiu cat de dificil este sa treci in Eliade si mai stiu cat de greu este sa ajungi sa evoluezi in prima Liga. Ca jurnalist, insa, meseria ma obliga sa nu tin cont de anumite chestii si sa le arat publicului, cititorului. Personal, eu chiar te admir ca fotbalist si stiu cat de rapidist esti.

  2. Ma bucur cand vad ca sunteti interesati sa faceti numai rau…de altceva nu sunteti in stare,un lucru bun nu vede omu la voi…mereu ati urmarit sa vedeti ce face altu,nu ce faceti voi ! Eu am jucat pentru Liceul Mircea Eliade,nu pentru sTEAUA….

Lasă un răspuns

