Două săptămâni

Scriu cu gândul la cer
Și cu același gând am să continui să sper.
Să sper, să-mi doresc, să te ating, să te zăresc,
Să fiu lângă tine, căci eu te iubesc.

Acum, că Dumnezeu o șansă ne-a dat,
Trebuie profităm unul de celălalt.
Să fii a mea, să fiu al tau,
Să fim un întreg împreună mereu.

Două săptămâni fericite am trăit,
Iar Dumnezeu, alte două vieți împreună ne-a ursit.
Chiar dacă totul pare o nebunie,
Eu te văd alături de mine chiar și când această lume nu o să mai fie.

Dar gândul nu-mi mai stă la versuri sau la rime,
Totul în capul meu este cum să te faci tu bine.
Știu că nu-i nimic grav sau cine știe…,
Dar când iubești, nimic nu pare o prostie.

Lasă un răspuns

