Bisexualitatea, un subiect tabu » Vezi cum gândește o astfel de persoană! Totul în interviul de mai jos

www.grgo.wordpress.com
http://www.grgo.wordpress.com

Cu toții avem diferite păreri despre persoanele gay sau bisexuale, unii nu îi iau în seamă, alții îi judecă, dar după ce reușești să stai de vorbă cu unul dintre ei, începi să-ți schimbi părerea. Cel cu care am reușit să realizez acest interviu se numește Iulian, are 33 de ani, este din Ploiești și lucrează în domeniul vânzărilor. La prima vedere n-ai spune că este bisexual, nu-și arată această latură printr-un comportament anume sau printr-un vocabular anume. Este un tip plinuț, care, la cei 33 de ani, a trecut prin destule întâmplări, însă, care acum o duce bine, după cum chiar el ne spune. El începe discuția cu o avertizare despre persoanele gay și ne spune că „în lumea asta sunt multe „curve” și că daca vei călca greșit e posibil să o pățești destul de rău.” Dar de ce există această dușmănie între homosexuali? Aici totul este mai exagerat. Este ca atunci când dai foc unei țigări și în loc să fumezi din ea 3-4 minute, te ține doar un minut. Așa și cu dușmănia asta. Noi suntem mai geloși, mai egoiști, pentru că majoritatea dintre noi am suferit înainte din dragoste. Unii poate au suferit din cauza femeilor, alții poate au suferit din cauza bărbaților, iar acum ne e frică să nu pierdem persoana de lângă noi. De când această pasiune pentru bărbați? În urmă cu 6 ani am divorțat de fosta mea soție, iar după aceea am avut prima experiență cu un tip. Totuși, în lumea asta, majoritatea oamenilor nu văd cu ochi buni un bărbat bisexual. Ai dreptate, de aceea în România sunt foarte mulți gay, bisexuali și lesbiene care nu-și recunosc orientarea sexuală de frica oamenilor care îi vor judeca. Familia și prietenii tăi știu că tu ești bisexual? Doar mama știe despre mine, dar am impresia că i-a spus și tatălui meu și fratelui meu. Ce părere ai despre căsătoriile între persoanele de același sex? Nu am nimic împotrivă. Din punctul meu de vedere, fiecare este liber să facă ce vrea, important este să știm să fim oameni. Dacă ai înfia un copil și tu ai avea o relație cu un alt bărbat, ce i-ai spune copilului? 100% adevărul, dar la timpul potrivit, pentru că eu sunt un tip sincer și așa aș dori să fie si copilul meu. L-ai sfătui să aleagă și el drumul pe care l-ai ales tu? Să aleagă ce-și dorește și ce vrea. Nu mă voi băgă vreodată în deciziile luate de copilul meu. După relația eșuată cu fosta ta soție ai încercat să te mai cuplezi cu vreo fată? Am încercat, bine spus. Până în ianuarie am fost cu o tipă, am stat cam 2 ani cu ea. Sincer să fiu, în tot acest timp am fost și cu băieți. Ai vreo relație care ți-a rămas întipărită în memorie? După ce am divorțat am cunoscut un tip cu care am avut o relație de 4 ani. Tipul era căsătorit și încă este, dar ne-am despărțit pentru că el a plecat în străinătate. Acum nu mai știu nimic de el. Peste câțiva ani cum te vezi, în vreo relație cu un băiat sau iar cu o fată? Mă văd la azil, cu toții ajungem acolo. Vorbind serios, nu știu ce să zic. Cu o fată e cam nasol, pentru că mie nu-mi place să fiu tras la răspundere, vreau o viață liberă. Și băieții îți oferă această viață liberă? Nu știu, e altceva. Plăcerea e mai mare. Dorința și pofta sunt altfel. Am o întrebare pentru tine. Poți să-mi răspunzi sau nu. Dacă ar fi să vină o fată și un băiat la tine, pe cine ai alege? Depinde de frumusețea fiecăruia, de sensibilitatea lor. Vreau să-ți spun că vei vedea cu timpul că în viață nimic nu are valoare, doar ceea ce simți și ce-ți dorești. Se mai merită să pui suflet în relații? Da și nu. Depinde de caz. Uite, acum vreo 5 ani eram la bancă, acolo am cunoscut un tip. De atunci am rămas prieteni până acum 4 luni. Mi-am dat și cămașa de pe mine pentru el. Dar a venit ziua să se termine totul și te rog să mă crezi, între noi n-a existat nici măcar un sărut. Sincer îți spun, îl iubesc și acum și mi-e foarte dor de el. Acum merg pe ideea că timpul vindecă totul. Cum ai reacționa dacă cineva ar cunoaște faptul că tu ești bisexual? După cum ți-am zis, mama știe, însă nu am discutat niciodată cu ea despre asta. Acum sunt liniștit, am viața mea, banii mei, nu apelez la ea cu nimic. N-a fost ușor, am muncit și mi-am făcut, dar sincer, am avut și noroc de bani. Ce ți-ai dori să mai realizezi în viața asta? Să mă plimb mult. Îmi doresc din suflet, dar nu am cu cine. Îmi doresc să merg în Cipru, în Arabia Saudită, dar singur nu merg, mai ales că nu știu nici limba engleză Ai vrea să le transmiți ceva oamenilor? Da, vreau să le zic că nu trebuie să-i judece pe ceilalți după orientarea sexuală sau după înfățișare. Fiecare avem defecte și calități, însă nimeni nu e în măsură să judece pe cineva.

Lasă un răspuns

