Poezie de dimineață

Dacă acum când scriu aceste rânduri
Tu mă visezi și mă ai în ale tale gânduri,
Înseamnă că nu mă urăști, nici nu mă iubești,
Ci mai mult de atât, mă adori,
Iar în visul tău începi să simți fiori.

E ora 5 jumate spre șase,
Dar asta nu înseamnă că sufletul îmi dă pace.
Nu mă lasă să respir,
Nici răsăritul să-l admir.
Sunt singur pe balcon
Și privesc în zare
Către tine, iubita mea frumoasă ca o floare.

M-ai visat sau poate nu
În mintea mea vei rămâne mereu tu
Alții sau altele n-au ce căuta,
Tu vei rămâne mereu viața mea.
Te ador, gurița mea!

2 comentarii

Lasă un răspuns

