Nu te-am uitat nicio clipă

 

Nu te-am uitat nicio clipă,
Iubita mea, fostă iubită.
Deși razele soarelui,acum,
nu mai ajung pe părul tău bălai,
La mine-n inimă mereu ai să stai,
Și-ai să stai, și-ai să stai…

Nu te-am uitat nicio clipă,
Dar mereu mi-a fost frică
Să nu mă lași, să nu mă-nșeli,
Să fii a mea pretutindeni,
Căci pe tine te-am zărit
În prima mea zi din viitorul
Care acum doi ani a venit.

Nu te-am uitat nicio clipă,
Știu că ai luat o decizie în pripă.
De aceea încă aștept
Un răspuns pe care o să-l accept.
Acum mă duc la culcare,
Am să te aștept în vis să-mi ieși în cale.

Lasă un răspuns

