Vocea săptămânii – prima ediție

Așa cum v-am promis, am dat startul unei noi emisiuni, VOCEA SĂPTĂMÂNII. Începând de ieri, în fiecare vineri seară, de la ora 22:00, pe acest canal de YOUTUBE vă veți întâlni cu mine vorbind despre cel mai „încins” subiect al săptămânii.

Care este diferența între ceea ce spun eu și ceea ce zic alții? E foarte simplu. Pe mine nu o să mă vedeți niciodată lingând în cur vreo persoană sau vreun politician doar pentru a-mi fi mie bine. E normal să nu credeți asta, dar dacă veți continua să urmăriți emisiunea în fiecare vineri, de la ora 22:00, vă veți convinge de spusele mele.

Prima emisiune poate fi vizionată aici: VOCEA SĂPTĂMÂNII

Lasă un răspuns

