Loredana, femeia care a rămas săracă, dar onestă

loredanaSăptămâna aceasta s-a întâmplat un lucru întâlnit tot mai rar în țara noastră. O femeie de 20 de ani a găsit un portofel în care se afla suma de 988 lei, l-a dus la poliție, iar proprietara portofelului a recompensat-o cu 15 lei. Până aici nu e nimic anormal, cel puțin pentru un stat civilizat.

Femeia locuiește într-o casă sărăcăcioasă din comuna Berca (jud. Buzău) alături de cei doi copii ai săi, părinții, dar și cei cinci frați ai acesteia, tatăl fiind singurul care aduce bani în casă. Loredana Neagu, căci așa se numește personajul nostru, m-a uimit, de fapt, cu o chestie normală. Este una dintre puținele persoane care, în aceste zile când abia mai găsești bani de pâine, a reușit să-și păstreze echilibrul moral și să dea dovadă de ONESTITATE, înapoind portofelul găsit.

 „Am găsit portofelul, l-am luat, m-am uitat în el, erau 10 milioane. Noi suntem săraci, banii ăștia pentru noi sunt foarte mulți. M-am gândit că nu e bine să-i țin eu, nu sunt bani munciți de mine și cineva are nevoie de ei. Chiar dacă dau la copil lapte praf de foarte proastă calitate, am vrut să nu iau acei bani, pentru că am fost învățată de mică să nu iau ce nu-i al meu„, a declarat Loredana Neagu.

Cu astfel de persoane se poate începe schimbarea. De astfel de ființe avem nevoie pentru a evolua și pentru a ne considera oameni în adevăratul sens al cuvântului. Un simplu gest ca acesta poate arăta diferența dintre om și animal. Poate că în loc să mai cumpere vreo mașină pe la cine știe ce minister, Guvernul ar putea să-i ofere acestei femei, sau altui membru din familie, un loc de muncă, ca să nu spun că ar merita și o sumă modică de bani.

P.S. Când am vrut să caut poză cu Loredana pentru a adăuga acestui material, am găsit un întreg album cu Loredana Chivu. Oare de ce o panaramă are întâietate în fața unui om simplu, onest și cu principii?


Sursă foto: adevarul.ro

 

 

Un comentariu

  1. Foarte impresionant! Aceastã femeie este un MODEL pentru fiecare om ; gestul ei dã dovadã de educatie, smerenie si nu în ultimul rând : ONESTITATE!

Lasă un răspuns

