DEZVĂLUIRI: „Mințiți oamenii, nu știu ei despre ce e vorba!” Cum ne păcălesc cei din PMP! Nici PSD-ul nu e mai departe

baconschiDe luni (5 mai 2014) mi-am început munca într-un partid politic. Fac parte din echipa PMP (Partidul Mișcarea Populară). Alături de alți 5 prieteni ne-am înscris pentru a face campanie candidaților PMP la europarlamentare. Împreună cu cei 5 mergem prin blocuri și pe la case să împărțim pliante și alte materiale promoționale (brichete, pixuri, insigne etc) cu emblema partidului. Așa e când trebuie să-ți termini studiile. În fine, nu asta e important!

Probabil acum veți spune că voi vorbi de rău doar de Ponta și compania, nu și de Băsescu sau Udrea. Dacă veți citi în continuare veți vedea că tocmai ce am început să scot la iveală anumite chestii pe care oamenii politici nu vor ca voi, cetățenii corecți și plătitori de taxe, să le aflați.

 

„Mințiți oamenii, oricum nu știu despre ce e vorba!”
Duminică (4 mai 2014) ne-a fost făcut instructajul. Printre oamenii de la sediu se afla și unul dintre candidații PMP la europarlamentare. Este vorba de  Teo. B.*, care a spus un lucru INCREDIBIL, un lucru care definește majoritatea politicienilor și anume MINCIUNA. Acesta ne-a zis clar: „Le spuneți oamenilor că în Parlamentul European se decide viitorul lor, dar și al copiilor lor. Spuneți și voi că acolo se va vota bugetul pe care România îl va primi de la Uniunea Europeană, deși el s-a votat cu ceva timp în urmă. Oricum oamenii nu știu exact, dar voi le spuneți asta!”

 

După alte câteva pălăvrăgeli, Teo. B.* a părăsit sediul partidului, iar o altă persoană de acolo a luat cuvântul. A început să ne spună în ce constă job-ul nostru, care ne sunt zonele repartizate, dar și cel mai important lucru, ne-a spus câți bani vom primi pe fiecare zi muncită. Auzind de bani și știind că fiecare partid politic îi primește pe căi mai puțin oneste, m-am gândit să-i adresez o întrebare omului cu microfonul.

„De unde vin banii pentru campanie?” Știu, pun întrebări proaste! E defect profesional. Răspunsul a sosit după câteva secunde bune. Sala amuțise, toate persoanele se uitau la mine, iar cel care ne făcea instructajul mi-a spus cu jumătate de gură: „Păi banii…nu știu cum să-ți zic…(face o pauză de câteva secunde) Sunt donații”

Ca să vedeți până unde merge nesimțirea oamenilor din PMP, aceștia voiau să ne cheme astăzi să stăm la urne fără a fi plătiți. Primeam probabil un pahar de apă toată ziua. În mod normal, o zi pentru supravegherea urnelor este plătită cu 255 de lei de persoană. V-am spus asta ca să vă faceți și voi o idee despre hoțiile care se fac în PMP. Dacă se strâng câțiva „voluntari” d-ăștia care se duc acolo pe gratis…faceți și voi un calcul câți bani le intră în buzunare „băieților deștepți” din interiorul PMP.

Înțelegeți voi ce vreți, dar e mai simplu să priviți REALITATEA! Și nu, nu e vorba de Realitatea TV.

Oare  dacă va ajunge vreo persoană din interiorul partidului să citească ce am scris eu, ce se va întâmpla cu viitorul meu în acest partid? Cine mă angajează și pe mine? Promit să nu fiu turnător dacă lucrurile se desfășoară corect!

Așadar, du-te la vot, pune mai multe ștampile pe buletinul de vot și automat acesta îți va fi anulat. Nimeni nu merită votul tău!

Ideea e să te duci la vot. Dacă vei sta acasă, tolănit pe canapea, votul îți va fi furat de PSD!

EI SUNT INDIFERENȚI CU NOI DE 25 DE ANI! AȘA VOR ȘI CEI DE LA PSD SĂ FIM, DAR HAIDEȚI SĂ NE ANULĂM BULETINELE DE VOT!!!

Și nu uitați: „Votul este mai puternic decât glonțul”, a spus-o cândva nenea Abraham Lincoln.

 *Teo B. – i-am spus așa pentru simplul fapt că nu vreau să am probleme în justiție. Asta în caz că cineva se va simți cu musca pe căciulă. Acest Teo B. este unul dintre candidații PMP-ului la Parlamentul European. 

Lasă un răspuns

