VIDEO România are un fotbalist minune! Are 11 ani, dar driblează perfect! Se va pierde și acesta?

roberto-malaele

Legat de articolul VIDEO El e copilul-minune al Italiei! Driblează la 8 ani ca Messi sau ca Ronaldo, vreau să vin cu o completare și să spun că avem și noi în România un caz asemănător.

În timp ce mă uitam pe internet după diferite talente ale fotbalului mondial am dat peste un copil, care, culmea, este român. Am dat click pe videoclip și am văzut un puști care dribla la fel de frumos ca italianul de mai sus, însă el are ghinionul de a fi român.

Așa cum știm cu toții, în România, unii se roagă să nu se găsească copii talentați la diferite sporturi pentru a nu fi nevoiți să se bage bani în dezvoltarea și creșterea lor. Pe sistemul: mai bine să mănânce burta noastră decât să băgăm banii în tineri. Ce ne mai trebuie sport?!

Problemele sportului juvenil sunt binecunoscute de toată lumea și când spun toată lumea mă refer chiar la toată lumea. Chiar actualul președinte al FRF, Răzvan Burleanu, a scris în programul său de candidatură la președinția Federației că fotbalul la nivel de juniori va fi o prioritate, în caz că va câștiga alegerile. Le-a câștigat, au trecut vreo 6 luni, aștepăm să vedem rezultatele. Nu ne grăbim.

Cum spuneam, am găsit un copil născut în 2003, joacă la Pandurii Tg. Jiu și o face extraordinar, zic eu. Pe numele său Roberto Mălăele, știu că vă sună a nume de actor, dar nu e. Cel mult poate fi numit regizor, dar pe terenul de fotbal.

Într-o țară civilizată cu un sport la același nivel, acest copil deja începea să fie urmărit de mai marile forțe al țării, să nu spun de alte echipe din fotbalul internațional. Dar care mai sunt forțele în România? Steaua și-a bătut joc de academie, Rapidul nu prea mai există, Petrolul la nivelul juvenil nu cred că există, Astra nici atât, doar Dinamo și Timișoara ce mai încearcă să facă ceva. Pe lângă aceastea mai este și Academia lui Hagi, unde cred că ar putea crește cel mai bine acest Roberto Mălăele.

Vreau să mi se schimbe gândurile pesimiste pe care le am în legătură cu acest tânăr și vreau să văd cum, peste câțiva ani, voi fi obligat să scriu un articol cu numele: „Roberto Mălăele a debutat la echipa națională a României!”

P.S. Nu-l cunosc pe acest copil! Nu sunt nici rudă, nici prieten cu el sau cu familia lui. Mă gândesc doar la câte cazuri asemănătoare cu al lui mai există

Lasă un răspuns

