FOTO EXCLUSIV Dezvăluiri incendiare ale unuia dintre suporterii bătuți la derby-ul Dinamo-Rapid: „Jandarmii loveau cu toată setea”

Foto: GSP.ro
Foto: GSP.ro

Dacă derby-ul dintre Dinamo și Rapid nu s-a lăsat cu scandal prea mare pe teren, iar „câinii” au avut câștig de cauză după 90 de minute, învingând cu 2-o formația giuleșteană, nu același lucru se poate spune și de cele întâmplate în tribune.

Fanii Rapidului prezenți pe Arena Națională s-au bătut cu forțele de ordine, iar câțiva dintre ei au ieșit plini de sânge din încăierarea cu jandarmii. Unul dintre ei, nu îi vom dezvălui identitatea, a dat mai multe amănunte despre incidentele dintre suporteri și jandarmi.

„Au vrut să-mi spargă gura! M-au lovit cu tonfa, noroc că am ridicat mâna și doar m-a șterpelit pe gură, că altfel mă nenorocea. Mi-a făcut aici sub buză o urmă. Aici pe coapsă am fost rău, de sâmbătă până acum a mai trecut, dar am fost rău de tot. Mi-am pus gheață multă.

Erau vreo patru persoane care s-au luat la ceartă și au sărit jandarmii direct peste ei. A căzut unul în stânga mea. Când i-am văzut n-am vrut să fug, că dacă voiam o făceam, dar m-am întors și am vrut să mă retrag. Când am făcut un pas în lateral m-a prins unul de picior după ce căzuse. S-a speriat! Mi-a luat piciorul și și l-a pus la față, trăgându-mă și pe mine după el.

Am căzut pe spate și a venit jandarmul și a încercat să mă lovească cu tonfa, dar așa cum ți-am spus, noroc că am ridicat mâna și doar m-a julit sub buză. Când am văzut asta, cum eram eu acolo jos am ridicat piciorul și m-a lovit pe cur. Mi-a prins câteva și pe spate, eram roșu.

dincabun
Foto: GRGO.wordpress.com

„Dădea cu toată setea!”

S-a terminat show-ul, ne-a bătut, s-a potolit toată lumea. Am vrut să-l caut pe ăla de a dat în mine, dar n-am mai dat de el. Îl recunoșteam! A strigat o persoană la el în timp ce dădea în mine: «Bă, nu mai da în el că e jos, nu-ți face nimic», dar jandarmul nimic. Dădea cu toată setea!„, a spus una dintre victimele jandarmilor.

Acesta a continuat și a povestit despre unul dintre colegii săi din tribună care n-a avut „norocul” său și s-a ales cu capul spart și cu câteva copci.

„Eu am scăpat cum am scăpat, dar tovarășul meu… S-a pus un scutier să-l țină și altul dădea în el. Tot spatele lui era plin de dungi. I-au spart capul! Acum are copci. S-a dus la spital după meci. Unui alt prieten de acolo i-au dat direct în gură. I-au spart toată fața! L-a luat p-ăla salvarea de jos! A fost urâtă bătaia, urâtă, urâtă!”, a mai spus suporterul bătut de jandarmi.

dinca2
Foto: GRGO.wordpress.com
Lasă un răspuns

