Melodia pe care eu și restul poporului român o dedicăm senatoarei care n-are bani de coafor

steliana-miron-560x359Nesimțirea începe să depășească anumite limite și asta a dovedit-o senatoarea PNL, Steliana Miron. Această duduie a avut tupeul să se plângă ieri că din salariul de la Parlament nu-i ajung banii nici pentru coafor.

„Noroc cu soțul meu și cu părinții mei că mă susțin financiar. Din salariul de la Parlament nu mi-ar ajunge banii nici pentru coafor”, a spus Steliana Miron într-un interviu pentru EVZ.

Păi, măi nesimțită mică, din salariul tău lunar de 5.000 de lei spui că nu-ți permiți să te întreții?! Gândește-te că tu și restul ca tine dormiți în Parlament pentru salarii de patru ori mai mari decât primesc oamenii de rând.

Cu banii tăi puteam să-mi iau câte un Matiz în fiecare lună, să dau alocațiile a 119 copiii (alocația per copil este de 42 de lei). Apropo de copii, ei ce să-și cumpere din ăștia 42 de lei? Nu, ei nu-și permit să mănânce la vreun cine știe ce restaurant prestigios pentru că o simplă pizza poate costa cât toată alocația lor pe o lună.

După ce că toți parlamentarii, dar ABSOLUT TOȚI sunteți o apă și un pământ, adică sunteți niște zdrenț…, am uitat că nu e frumos să jignesc. Dar dacă tu ne-ai jignit pe noi cu afirmația făcută, eu de ce să nu-mi permit același lux. Măcar tu ne-ai jignit pe banii noștri.

„Niciodată nu m-am îmbrăcat de două ori la fel. Prefer ținute mai ieftine”, a mai spus neghioaba.

Să-nțeleg că-ți iei haine de unică folosință, dar ce faci cu ele după ce le porți? Unde le arunci, că de donat nu cred că poate fi vorba? Sunteți prea jegoși, și nu mă refer ca ținută, ci ca și caracter. Vorbesc la plural pentru că mă refer la toți parlamentarii.

Eu și restul poporului vă urăm să primiți cu mândrie mesajul următoarei melodii:

Lasă un răspuns

