Steaua a pierdut meciul, dar Rădoi a câștigat o echipă » Să nu-l scoatem țap ispășitor pe Papp

Foto: GSP.RO
Foto: GSP.RO

Dacă plecați de la ideea că vina ratării calificării îi  aparține lui Paul Papp vă rog să nu citiți ce voi scrie în  continuare.

Steaua a avut un joc bun, a dominat prima parte, însă a venit eroarea lui Papp coraborată cu greșeala lui Varela care a luat cartonașul roșu și totul s-a rupt. Ăsta a fost începutul dezastrului unei calificări aproape rezolvate.

Jocul Stelei a strălucit ca un diamant, dar sârbii au semănat cu niște briliante. Da, Papp a avut câteva greșeli. Și ce? Câți dintre voi n-ați greșit la locul de muncă? Câți dintre voi v-ați fi dorit să greșiți când știați că vă așteaptă câteva zeci de mii de euro? Vă spun eu că Papp nu ar fi vrut să aibă o prestație așa de slabă. Câți dintre voi cei care-l criticați pe fundașul Stelei ați atins o minge de fotbal?

Să vă explic cum gândește un fundaș central, așa cum e Papp

Dominăm partida, dar vine momentul crucial când eu fundaș central greșesc. Da, este adevărat că am o experiență internațională, dar sunt și eu om. Nu presiunea jocului m-a apăsat, nu nebunia din tribune m-a emoționat, ci pur și simplu n-a fost ziua mea. Da, i-am scos din buzunare lui Gigi vreo 10 milioane de euro, dar crezi că eu aș fi vrut să-mi pierd o viitoare primă?

Am greșit o dată și am încercat să revin. N-am reușit! Totul s-a prăbușit în jurul meu. În picioare simțeam că am plumb. Eu îmi doream, dar psihicul nu mă mai ajuta. Mă uitam pe bancă și nu vedeam vreun jucător care să intre în locul meu și să facă diferența în mod pozitiv. Am rămas pe teren și poate că am făcut mai mult rău decât bine, dar Steaua a câștigat o echipă. Eu o să-mi revin și în Europa League îmi voi arăta adevărata valoare. Distrugeți-mă, dar gândiți-vă că niciunul dintre voi nu și-ar dori să greșească ceva intenționat la locul de muncă.

Aspecte pozitive

La Steaua s-a născut o echipă. O adevărată echipă. Ceea ce n-am văzut în cele 8 partide cu Mirel Rădoi la cârma Stelei. Am văzut un Hamroun care nu mai avea nimic de demonstrat, a apărut și un Alcenat care m-a uimit total. Sulley n-a marcat prea mult la viața lui, dar de când a venit la Steaua se autodepășește și asta s-a întâmplat și cu Partizan. Varela a jucat în nota sa (foarte bine), deși a fost eliminat. Cojocaru și-a făcut treaba.

Da, Steaua a pierdut cu Partizan, scor 2-4, însă Mirel a câștigat o echipă. O echipă care, cred eu, îi va pune mari probleme lui Dinamo duminică. O formație tânără, cu jucători de valoare, care, mai presus de orice, sunt în stare să facă diferența, să scoată adversar din joc.

Spectacolul a fost la el acasă și dacă ar fi să avem o reacție după jocul de azi ar fi să ne ridicăm în picioare și să-i aplaudăm pe cei 22 de actori care au început jocul. Nu în ultimul rând, trebuie să scoatem în evidență și arbitrajul perfect al ungurului Istvan Vad.

Ce adversari poate avea Steaua în play-off-ul EL

Posibilii adversari ai Stelei la tragerea la sorți de vineri

  • Almaty (2-1 cu Aberdeen)
  • Thun (0-0 cu Vaduz)
  • Atromitos (3-1 cu AIK Stockholm)
  • Omonia (0-0 cu Brondby)
  • Apollon (1-1 cu Gabala)
  • Zilina (2-0 cu Vorskla)
  • Zorya (2-0 cu Charleroi)
  • Hajduk (2-0 cu Stromsgodset)
  • Elfsborg (2-1 cu Odd)
  • Rosenborg (3-2 cu Debrecen)
  • Belenenses (2-1 cu Goteborg)
  • FK Krasnodar (2-0 cu Slovan Bratislava)
  • Southampton (3-0 cu Vitesse)
  • Slovan Liberec (2-1 cu Shmona)
  • Dinamo Minsk (1-0 cu Zurich)
  • Milsami
  • Videoton
  • Midtjylland
  • Molde
  • HJK Helsinki
  • Qarabag
Lasă un răspuns

