Ep. 1» Service-ul de laptopuri și bătaia de joc față de clienți: „Dă-l în morții mamei lui!”

SERVICEDe câte ori vi s-a întâmplat să vă simţiți ca o mizerie în ţara voastră, să fiţi luaţi de fraieri, deşi aveaţi dreptatea în mână? Mie o singură dată, de curând. Despre asta voi scrie în următoarele rânduri şi în următoarele episoade. Veţi avea cu ce să vă delectaţi. Pe lângă rândurile care vor fi redactate, veţi putea vedea şi poze sau filmări cu camera ascunsă. Dialogurile şi reacţiile total neaşteptate nu vor lipsi. Totul este real şi, din păcate, a făcut parte din viaţa mea în ultimele două luni.

Să nu vă mai rețin și să trec direct la fapte. Undeva la sfârșitul lunii august mi s-a stricat laptopul și am decis să merg cu el la cel mai apropiat service. L-am băgat în geantă, am pus-o pe umăr și am mers pe Mihai Bravu cu gândul că sigur voi găsi un service unde să-mi rezolv problema. N-am parcurs prea mult drum și vizavi de Școala 70 am văzut un banner pe care scria mare „SERVICE”!

Mândru nevoie mare am intrat în el, i-am spus doamnei de acolo despre ce e vorba și la rândul ei mi-a transmis: „Azi, dacă nu mâine cel târziu, veți fi sunat pentru a vi se comunica ce defect are și care e costul reparației”. Am întrebat-o pe doamnă de cât timp are sediul această firmă acolo și mi-a spus de 4 ani, ceea ce m-a făcut să am încredere în service-ul respectiv. Am ajuns acasă, am intrat pe site-ul http://www.serviceit.ro, site pe care în mod normal trebuia să găsesc detalii despre service și bineînțeles că nu funcționa. Am considerat că e doar așa o mică problemă.

NESIMȚIREA NUMĂRUL 1

Nici în ziua aceea și nici a doua zi n-am fost sunat. I-am lăsat până în a treia zi și am decis să-i contactez eu. Aici începe modul penibil în care firma GEACS MEDIA 2003 SRL își tratează clienții. Am pus mâna pe telefon și l-am sunat pe cel care este și patron, și reparator, și cum scrie în factură „EXECUTANT”, adică domnul Stelian. Încă îl domnesc. Discuția a decurs în felul următor:

Alin Grigore: Am lăsat un laptop la dvs. în urmă cu trei zile și trebuia să mă sunați ieri sau alaltăieri să-mi spuneți ce are și cât costă reparația…
Stelian: Da, imediat! Aaa, tocmai ce voiam să vă sunăm și să vă spunem. Are lampa stricată și trebuie înlocuită. Și cu sursa de alimentare are probleme. Costul este de 240 de lei.
A.G.: E în regulă! Să-mi spuneți când e gata să vin și să-l iau!
Stelian: O să vă sunăm noi, dar în orice caz astăzi sau mâine va fi gata.

ATENȚIE! Domnul Stelian tocmai mi-a spus că am probleme cu lampa la un laptop Sony I5 care nu dispune de LAMPĂ. Probabil domnul Stelian tocmai se uitase la Lampa lui Aladin și a încurcat lămpile.

„E imposibil ca acest model de I5 să aibă lampă. Ar fi fost unic dacă avea lampă. El este pe leduri. În nici un caz pe lampă”, mi-a spus la ceva timp distanță o persoană abilitată.

Neștiind că laptopul meu nu are lampă mi-am dat acordul reparației, mai ales când am auzit că va fi gata în câteva ore. Discuția de mai sus avut loc pe 2 septembrie.

NESIMȚIREA NUMĂRUL 2

Pe 3 septembrie dimineața (11:43) l-am sunat pe domnul Stelian pentru a vedea în ce stadiu este reparația laptopului, mai ales că mi se promisese că va fi gata foarte repede. Lampa, care de fapt nici nu exista, tot îi cauza probleme așa zisului nostru mecanic și patron.

Alin Grigore: Băiatul cu laptopul Sony sunt. L-ați făcut?
Stelian: Aha! Lucrează băiatul acum la el și în secunda următoare te chem să-l iei. I-am făcut rost și de LAMPĂ doar că a ieșit un integrat. L-am schimbat și pe ăla, dar mai sapă acolo să vadă din ce cauză avea probleme integratul. Ca să știi și ca să stai liniștit, eu te-am sunat imediat cum l-am terminat. Laptopul tău e primordial pentru noi. Situația de acum e o RUȘINE pentru noi.

Atât de pudici și stresați erau cei de la GEACS MEDIA 2003 SRL de pe Mihai Bravu încât au caracterizat ca fiind o „rușine” faptul că au întârziat cu câteva ore reparația laptopului. Măcar dacă ar fi fost asta problema…

NESIMȚIREA NUMĂRUL 3 – TRATAREA CLIENTULUI CU „DĂ-L ÎN MORȚII MAMEI LUI!”

În aceeași zi, la ora 17:35 iau decizia să-l sun din nou pe același domn Stelian. Nu mi-a răspuns, însă a revenit el cu un telefon șapte minute mai târziu, neștiind cine sunt.

Alin Grigore: Ați rezolvat-o?
Stelian: Nu știu cine sunteți?
A.G.: Am crezut că știți. Sunt băiatul cu laptopul.
Stelian: N-am reușit mânca-ți-aș gura ta până la ora asta. N-am reușit! E un defect mai dificil și nu-l găsim unde e. Îl făcusem, a mers două, trei minute, dar după aia s-a stins.
A.G.: Și ce e de făcut?
Stelian: Trebuie să-l facem, dă-l în morții mamei lui! Am sunat un prieten acum să văd, dar nu putea să vorbească. L-am sunat p-ăsta și să vedem. Poate sunt eu prost și nu văd ce are. Te țin la curent oricum.
A.G.: Ar fi indicat să-l rezolvați că după aceea vine weekend-ul și dumneavoastră duminica nu munciți. Eu am mare nevoie de laptop în perioada aceasta.
Stelian: Lucrăm și sâmbăta, dar nu asta e problema. Problema e că trebuie să-l facem. Am sunat și un alt prieten, dar ăla e în concediu și nu are cum să mă ajute. Trebuie să rezolvăm!

I-am lăsat răgaz încă o zi și am revenit cu un telefon abia pe 5 septembrie (sâmbătă), când deja sosise weekend-ul și rămăsesem fără laptop. Discuția a fost la fel, fără nici un Dumnezeu.

Alin Grigore: Tot eu sunt, băiatul cu laptopul. Am zis să vă las și ieri la dispoziție…
Stelian: Încă nu am reușit!
A.G: Sincer acum, e un laptop mega-ultra special de nu-i găsiți buba?
Stelian: Nu, nu e așa o chestie complicată. Problema e că nu am găsit display…adică lampa aia pe care am pus-o și piesele de la ăsta se găsesc doar pe o placă identică cu asta. Eu mai am trei laptopuri Sony, dar nu sunt aceeași serie, aceiași draci, același rahat… Mă țin în loc piesele nu că n-aș avea ce să-i fac. Am vorbit și cu prietenul ăla al meu și să vedem ce facem azi. Stăm aici la atelier și ne chinuim la al tău și la un Apple care ne-au mâncat zilele.
A.G.: Sper ca luni totuși să fie gata!
Stelian: O să te sun imediat ce e gata!
A.G.: Eu l-am adus cu o chestie, acum îmi spuneți că are altceva…
Stelian: Aceeași chestie e, nu s-a defectat altceva. Aprinderea lui e problema.

Și uite așa am stat o săptămână fără laptop, însă nu asta era marea problemă. Atât pentru acest episod, nu vă las în suspans, dar vă anunț ce urmează mai departe. În episoadele următoare veți citi cum și-a dat Stelian un angajat afară din cauza laptopului meu, cum a fost mințit de un prieten și cum și-a bătut joc în continuare de mine. Filmările cu camera ascunsă își vor face și ele apariția. Poliția nu va lipsi nici ea din peisaj. 

Citește AICI desfășurarea celui de-al doilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al treilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al patrulea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al cincilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al șaselea episod

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

*Toate informațiile prezentate sunt 100% REALE

3 comentarii

Lasă un răspuns

