Ep. 2 » Rugăciunea din spatele laptopului » Cum a fost concediat un angajat: „M-am săturat! Îl dau afară!”

În primul episod am început să vă povestesc despre cum a debutat batjocura celor de la GEACS MEDIA 2003 față de mine. Totodată v-am arătat cum după o săptămână de vorbit zi de zi la telefon cu patronul service-ului, laptopul meu a rămas captiv la el, deși mi se spusese că reparația va dura o zi, două. În paranteză fiind spus am vorbit la telefon mai mult cu acest Stelian decât cu mama.

Azi veți citi cum am fost îndemnat să fac mai multe rugăciuni pentru ca laptopul să funcționeze, cum a fost dat afară un angajat al service-ului din cauza mea și cum mi-au dat laptopul înapoi reparat. Stelian a dovedit că e reparator, însă reparația a ținut doar 10 minute. E de ajuns până la urmă…

NESIMȚIREA NUMĂRUL 4: „FĂ O RUGĂCIUNE!”

O nouă săptămână, însă problemele creșteau în intensitate. Luni, 7 septembrie, ora 17:10, îl sun pe tovarășul Stelian, gândindu-mă că laptopul meu nu e navă spațială și sigur a fost reparat. Până la urmă cât de greu poate fi să repari ceva făcut de om?!

Alin Grigore: Sunt băiatul cu laptopul. N-am primit nici un telefon de la dvs.
Stelian: Sony?
A.G.: Da!
Stelian: Sonyyy! E pe masă, i-am înlocuit piesele, mai trebuie să-i facem proba și te sunăm. Fă și tu o rugăciune ceva și te sunăm înapoi!

Și telefonul l-am tot așteptat. Cam la fel de mult pe cât îl așteptam din partea vreunei iubite de-ale mele dimineața când mă trezeam. Bineînțeles, tovarășii de la service nu m-au sunat. Am verificat telefonul să văd dacă e defect, nu avea nimic!

NESIMȚIREA NUMĂRUL 5: „M-am săturat de el. Îl dau afară!”

A doua zi am avut atât de multă treabă încât nu i-am mai contactat. Totuși, miercuri, 9 septembrie, ora 12:52, mi-am adus și eu aminte că am o sculă la unii la reparat și i-am sunat. Stați liniștiți, nu s-a schimbat nimic, deși eu făcusem câteva rugăciuni, mă închinasem la câteva biserici în drumul spre locul de muncă. Fără efect însă.

Alin Grigore: Cu Sony sunt. Care e treaba?
Stelian: N-a venit colegul ăsta al meu, băga-i-aș sârmă în nas! L-am sunat de 15 ori până acum. Nesimțitul dracului! I-am dat și mesaj și cutare.
A.G.: Mă omori cu zile!
Stelian: Nu știu ce să-ți spun. Nu știu ce să-ți spun în secunda asta. Nu știu ce să-ți spun. I-am dat mesaje și l-am… Dar nu mai contează. O să văd de unde fac rost de ce-mi trebuie și să-ți rezolv problema azi. I-am dat mesaje, l-am sunat, poate și el să mă sune, dar nu știu ce face. Nu știu ce gura mă-sii… M-a nenorocit! Deja am vorbit cu un alt băiat. O să-l dau afară, m-am săturat de el.
A.G.: Atunci o să te mai sun eu mai încolo.
Stelian: Până diseară îl rezolvăm.

Deja mă simțeam vinovat că i-am luat pâinea de la gură angajatului de la service. Laptopul meu deja devenea unic în lumea asta. Avea și lampă (așa cum mi s-a spus în episodul 1) și dădea și oameni afară.

Atât de mult l-a interesat laptopul meu pe tovarășul Stelian încât a doua zi, joi, 10 septembrie, ora 12:53, când l-am sunat, a uitat să-și mai deschidă telefonul. V-am făcut curios despre acest Stelian? Mai jos aveți poza lui.

Stelian (patron, angajat, om fără prieteni și persoană care-și bate joc de clienți)

NESIMȚIREA NUMĂRUL 6

Am mai pierdut o zi, acum fără măcar să fiu mințit, însă nu s-a renunțat la nesimțire. Vineri l-am sunat din nou. Știam deja că nici săptămâna asta nu voi avea parte de laptop, rugăciunile de mai sus chiar nu m-au ajutat. Așadar, pe 11 septembrie când la toate televiziunile erau prezentate atentatele din 2001, din SUA, eu mă chinuiam să dau de Stelian. Era precum un terorist, niciodată nu-l găseai când aveai nevoie de el.

Culmea, acum mi-a răspuns, dar în aceeași notă s-a purtat discuția. Deja un alt prieten îl mințise, conform spuselor lui Stelică. Omul ăsta chiar nu are prieteni!

Alin Grigore: Sony! Cu laptopul Sony sunt!
Stelian: Aaa, Sony. Am înțeles Toni.
A.G.: Nu! Sony, Sony!
Stelian: NU! Nu l-am făcut.
A.G.: Păi și?!
Stelian: Nu știu ce să-ți mai spun. Ce să-ți mai fac…
A.G.: Nu știu. Eu zic să-mi reparați laptopul, cred că nu cer prea mult.
Stelian: Păi..â,â,â… Știu că nu ceri prea mult. Ai dreptate. Ce să-ți mai spun mai mult de atât? Am fost la prietenul ăsta al meu acasă. M-a mințit în mesaj și când am ajuns la el nu mi-a mai răspuns la telefon… Era la el piesa și ce-mi trebuia pentru laptop, dar să nu intrăm în detalii că nu e problema ta. Eu o să încerc acum să o rezolv problema și te sunt înapoi.
A.G.: Ar fi indicat, că mâine e sâmbătă și aveți program scurt, duminică nu munciți…
Stelian: Hai că te sun înapoi să-ți spun ce și cum!

Credeți că am mai fost sunat înapoi?! Nicio șansă. Cred că telefonul lui nu știe să-mi formeze numărul. Am așteptat și așteptat… A doua zi, sâmbătă, l-am sunat de dimineață, bineînțeles că nu mi-a răspuns. M-am dus la el la sediu și ghici… Era închis, deși programul era de la 9:00 la 14:00.

12179855_477797982428863_1730665895_n
Sediul GEACS MEDIA 2003 SRL din Mihai Bravu vizavi de Școala 70
12182242_477798019095526_915299414_n
Sediul GEACS MEDIA 2003 SRL din Mihai Bravu vizavi de Școala 70


 

 

 

 

 

 

 

 


Până la urmă marți, 15 septembrie, am dat de Stelică și mi s-a spus că laptopul a fost reparat, să vin seara să-l iau. Miracolul se întâmplase. Lumea era fericită, eu eram mulțumit, deși ăștia mă luaseră la mișto. Dumnezeu exista și îmi ascultase rugăciunile de pe 7 septembrie.

PE DRACU! Era bine dacă erau în stare să-mi repare laptopul și să funcționeze mai mult de 10 minute.

În episodul următor veți citi cum fac blestemele parte din meseria de mecanic de laptopuri și ce peripeții am mai trăit cu firma lui Stelian. Tot în episodul 3 veți vedea un alt caz care a venit să-și ridice tableta de la reparat după un număr foarte mare de săptămâni. În următoarele episoade își vor face apariția soția lui Stelian, dar și Poliția. Filmările cu camera ascunsă nu vor lipsi nici ele.

Citește AICI desfășurarea primului episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al treilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al patrulea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al cincilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al șaselea episod

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

*Toate informațiile prezentate sunt 100% REALE

7 comentarii

  1. suntem curiosi ….. nu ne mat tine in suspans, vrem episodul urmator…… mor de curiozitate…. si eu am avut o experienta neplacuta

Lasă un răspuns

