Ep. 3 Blestemul lui Stelian și cei 11 lei ghinioniști: „Dacă nu-i aduci o să se strice” + cazul altei cliente

blestemÎn primele două episoade v-am povestit cât de ușor mi-a fost să găsesc un service unde să-mi repar laptopul și cât de greu mi-a fost să-l recapăt. Totodată, în episodul precedent, unul dintre angajații GEACS MEDIA 2003 SRL a fost concediat din cauza laptopului meu. În finalul episodului, laptopul mi-a fost „reparat”. Da, e între ghilimele pentru că reparația lor a fost între ghilimele.

Așadar, am rămas la ziua de marți, 15 septembrie, când am primit laptopul. Am ajuns la sediul lor din Mihai Bravu, mi l-au pornit, ecranul funcționa. URA! O victorie mare pentru service-ul lor. Chiar dacă a durat câteva săptămâni, măcar mi l-au reparat.

NESIMȚIREA NUMĂRUL 7 » Unde-i sunetul?!

Îi zic tovarășului Stelian să bage o melodie în format HD pe YouTube, pornește piesa, dar sunetul nu-și făcea apariția. Se uită Stelian al meu în stânga, în dreapta, nu înțelegea ce se întâmplă cu laptopul. Bagă un stick cu programe și drivere, nu mergea nici ăsta.

Stelian: „Ție sigur îți mergea sunetul?”
Alin Grigore: „Nu! Eu nu ascultam muzică, nu mă uitam la filme… Normal că îmi mergea sunetul!”
Stelian: „Nu înțeleg ce are…”

NESIMȚIREA NUMĂRUL 8: „Am tableta aici de două luni”

Între timp a apărut o clientă, iar discuția dintre ea și Stelian m-a făcut să cred că voi avea un drum interminabil de străbătut pentru a-mi recăpăta laptopul.

Clientă: „Am venit după tabletă”
Stelian: „Ce tabletă?”
Clientă: „(n.m. A zis un nume de tabletă). E aici de două luni”
Stelian: „Imediat!” după 5 minute timp în care a căutat tableta: „Asta e?”
Clientă: „Nu! Dar parcă arată mai bine asta (n.m. râde)”
Stelian: „V-o dau, oricum e stricată!”…după alte câteva minute de căutat a venit cu o altă tabletă: „Asta este?”
Clienta: „Da!”
Stelian: „N-am avut ce să-i facem! N-am putut s-o reparăm!”

În momentul acela mi-am dat seama cât de serioasă e firma și, mai în glumă, mai în serios, l-am întrebat pe Stelian: „Pe mine cât o să mă ții acum cu sunetul ăsta?”
Stelian: „Ehh, o rezolvăm repede, că n-are ce să fie așa grav”
Alin Grigore: „În cât timp, în două, trei luni?”
Stelian: „Nu mai cobi!”

Timpul trecea și i-am oferit geniala idee de a desface din nou laptopul să nu cumva să existe vreun cablu de la sunet necuplat. Culmea, experiența mea de câteva săptămâni în domeniul laptopurilor m-a ajutat și tovarășul Stelian a descoperit că în interiorul laptopului era un adevărat dezastru.

Stelian: „Fir-ar mama lui a dracu… n-a băgat firele astea”
Alin Grigore: „Băi, tată, eu ce să-ți fac…Bine că sunt specialist în laptopuri de la cât timp m-ai ținut aici. Privește partea bună, acum scapi de mine”
Stelian: „Sper să scap, că m-a secat laptopul ăsta”

NESIMȚIREA NUMĂRUL 9 » Apariția blestemului

În fine, ne ducem la el la birou, îmi spune că reparația costă 300 de lei, deși în prima fază îmi ceruse 240 (VEZI EP. 1). Nu i-am zis nimic, eram prea fericit că în sfârșit mi-a rezolvat scula. Îi dau 289 de lei, toți banii pe care îi aveam la mine. Eu știam că face 240 de lei și venisem pregătit pentru suma asta.

Alin Grigore: „Uite, ăștia sunt toți banii pe care îi am”
Stelian: „Nu-i nicio problemă. Aduci tu restul”
A.G.: „Îi aduc mâine”
Stelian: „Ai grijă că dacă nu-i aduci o să se strice și tot la mine vii cu el!”
A.G.: „Îi aduc (n.m râd). 11 lei… Garanție cât am la el?”
Stelian: „Aaa, stai că ți-o dau acum”

Iau garanția, iau laptopul și plec. Bineînțeles că pe actele semnate de mine scria că mi-a fost reparată LAMPA, deși, așa cum am scris în primul episod, laptopul ăsta nu avea lampă.SERVICE 15 SEPTEMBRIE

Băi, tată, ajung eu mândru de mine acasă, las laptopul și plec la facultate. Trebuie să mai și învățăm, că nu degeaba a zis „Regele” o vorbă mare: „Copii, mergeți la școală, că și școala e bună la ceva!” Revin de la cursuri după vreo 3-4 ore, bag încărcătorul de la laptop în priză și apăs butonul magic.

Miracolul a ținut doar 10 minute!

Laptopul chiar funcționa. Miracolul exista. Merge ce merge și după 10 minute îmi apare ecranul negru. Îi dau un restart de la buton și apoi toată seara mi-a funcționat perfect.

A doua zi, aceeași poveste. Pornesc laptopul dimineața înainte să plec la muncă, a mers fix 10 minute după ceas și mi-a apărut ecranul negru. În sinea mea mi-am zis că măcar să aibă doar eroarea asta și după aceea să meargă perfect. După ce i-am dat restart, mi-a mers foarte bine următoarele minute până am plecat la serviciu. În miezul nopți am revenit acasă și am dat drumul la laptop, a mers tot 10 minute, mi s-a închis ecranul și închis a murit. Am înnebunit când am văzut!

În ziua imediat următoare am încercat să-l sun pe Stelian, dar avea telefonul închis. N-am putut ajunge la el la sediu. Am mers la Stelian abia pe data de 18 septembrie.
Intru în service și îi pun doamnei care era acolo laptopul pe masă (n.m. după ceva timp am aflat că era nevastă-sa). I-am povestit ce-am pățit cu el și dialogul următor devine halucinant.

Alin Grigore: „Nu mai merge. Pur și simplu a murit”
Nevastă-sa: „Îmi pare rău!”
Stelian dintr-o altă încăpere striga: „Ia întreabă-l dacă a adus banii ăia”
A.G.: „Serios?! Asta era marea problemă acum. Îi aveam pregătiți, dar în ultimele zile chiar n-am avut cum să ajung aici. Nici ieri când aveam laptopul stricat n-am avut cum să vin. Aveam banii pregătiți”

Se pare că blestemul tovarășului Stelian din ziua în care i-am dat cei 289 de lei a prins contur. Am rămas un pic surprins și le-am dat laptopul cu speranța că de data aceasta mi-l vor repara de adevăratelea și nu se vor juca doar de-a mecanicii.

 

Citește AICI desfășurarea primului episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al doilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al patrulea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al cincilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al șaselea episod

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

În episodul următor veți citi cum Stelian (patron de patron) lucrează doar cu prietenii și veți vedea cum laptopul meu i-a mâncat zilele, mai ales după ce i l-am dus înapoi. Promisiunea a fost că-l repară până în iarnă. Minciunile continuau pe bandă rulantă. Telekomul era și el împotriva noastră și nu-l lăsa pe Stelian să mă contacteze. Stelian: „Te-am sunat, dar nu s-a făcut apelul”. Acum a apărut nevastă-sa în peisaj, în următoarele episoade Poliția își va face și ea intrarea, iar concurența din împrejurimile service-ului va vorbi.
NU UITAȚI! VOR EXISTA ȘI FILMĂRI CU CAMERA ASCUNSĂ

*Toate informațiile prezentate sunt 100% REALE

Anunțuri

7 comentarii

  1. În primul rând îți mulțumesc că mi-ai citit primele trei episoade. În al doilea rând consider că dacă îmi pierd răbdarea cu cineva nu rezolv nimic, iar cu bătaia sigur nu rezolv nimic. Când am văzut situația în care mă aflam atunci am zis că ar fi bun un serial pentru a vedea și alții cum funcționează anumite service-uri.

    În încheiere vreau să-ți spun că obiectivul acestui serial este închiderea acestui service prin simplul fapt că cititorii mei vor refuza să-și repare electronicele la el.

    Urmărește în continuare acest serial și îți garantez că nu ai ce pierde.

  2. Am citit si restul episoadelor. Eu nu înțeleg cum ai reușit. Chiar nu percep cum ai avut atâta răbdare si calm, tot respectul.
    Si eu lucrez cu oamenii, reparații si manufacturi dar in alt domeniu, nu it.
    Eu daca as face așa ceva eram șomer de mult timp si cred ca eram si bătut :).
    Daca eram in locul tău il călcăm pe Stelian in picioare si ii garantam ca magazinul lui va dispărea. Asta e bătaie de joc si noi ii permitem așa ceva. Bizonii astia trebuie sa dispară din afacerile romanești, astea sunt căpușe care trăiesc de pe urma naivilor. Ii făceam guler din laptop si imi cumpara altu.

  3. Felicitari Alin, am citit si episoadele anterioare si chiar imi place cum ai reactionat si te admir foarte mult pe aceasta cale, sincer si eu as fi reactionat la fel. Pacat de tara aceasta si de bogatiile care se pierd odata cu acesti oameni care ne conduc si care isi bat joc de noi (oameni de la serviceu respectiv).

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s