Stelian mi-a dat replica după cele citite pe GRGO și m-a amenințat cu judecata: „Aștept banii pentru prestația mea”

Domnul Stelian, cel pe care l-am numit în episoadele anterioare „patron, angajat, om fără prieteni și patron care-și bate joc de angajați”, mi-a oferit replica după acuzele din primele 4 episoade. Ce-i drept, mail-ul primit de la el e destul de lung și sper să aveți răbdare să-l citiți.

„Stimate Alin Grigore,
Faptul ca ai fost nemultumit de serviciile oferite de service-ul Geacs Media te indreptateste sa-ti spui parerea obiectiv oriunde doresti, dar faptul ca am fost atacat sistematic in articolele postate pe blogul tau(https://grgo.wordpress.com) si poza mea a fost facuta fara acordul meu, iar apoi publicata tot fara acordul meu nu cred ca este ok si o sa lasam legea sa-si spuna cuvantul.
Nu stiu de unde pana unde ai tras tu concluzia ca sunt un om fara prieteni si nici nu stiu ce lagatura are viata mea privata cu reparatia echipamentului tau, iar aici cred ca acceasi lege o sa hotarasca acest lucru.Poza de mai jos nu esta facuta intr-un spatiu public si nici nu-mi aduc aminte sa ma fi intrebat cand ai facut-o, cum nu am vazut sa specifici nici ca ti-au fost restituiti banii.
Daca tot te ocupi de productia de telenovele eu fiind personajul principal astept si banii pentru aceasta prestatie cum astept sa vad pana unde o sa mergi tu cu denigrarea mea si a familiei mele si cu minciunile (pe laptop Sony exista mai multe feluri de display 15,6 lampa,15,6 led primul fiind mai greu de procurat).
Daca tot astepti respect de la altii atunci ar trebui sa te porti ca atare nu sa te folosesti de filmari ascunse si comentarii care nu au nici o legatura cu reparatia echipamentului si nu-mi aduc aminte sa-mi fi schimbat profesia in actor.
Stelian (patron, angajat, om fără prieteni și persoană care-și bate joc de clienți)
In cazul in care nu cunosti legea, mi-am permis sa-ti selectez cateva articole din ea
Dreptul la viaţa privată
Art.77 – (1) Orice persoană are dreptul la respectarea vieţii sale private. 
(2) Nimeni nu poate fi supus vreunor imixtiuni în viaţa intimă, personală sau de familie, nici în domiciliul sau corespondenţa sa, fără să existe consimţământul său ori fără ca legea să permită acest lucru.
Dreptul la demnitate
Art.78 – (1) Orice persoană are dreptul la respectarea demnităţii sale. 
(2) Este interzisă orice atingere adusă imaginii, onoarei şi reputaţiei unei persoane, fără consimţământul acesteia sau fără ca legea să permită acest lucru.
Publicitatea vieţii private
Art.79 – (1) Este interzisă utilizarea, în mod public, a înregistrărilor imaginii sau vocii unei persoane, fără acordul acesteia.
(2) Este, de asemenea, interzisă utilizarea, în mod public, a corespondenţei, manuscriselor sau altor documente personale, precum şi a informaţiilor din viaţa privată a unei persoane, fără acordul acesteia, dacă sunt de natură să aducă atingere imaginii sau reputaţiei sale”, aceasta a fost replica distinsului Stelian.

1. Dragă Stelian vreau să-ți aduc la cunoștință faptul că „telenovela”, așa cum o numești tu, nu s-a terminat și de aceea încă n-am menționat că banii mi-au fost înapoiați. Asta urma să se întâmple în următoarele episoade, dar practic mi-ai distrus serialul în acest moment.

2. Poza a fost făcută fără acordul dumneavoastră, însă era neapărată nevoie să vă cunoască lumea. Sunteți un pericol public! De ce spun asta? E simplu. Dumneavoastră, prin faptul că nu știți să vă faceți treaba și prin faptul că țineți produsul clientului mai mult decât e nevoie, puteți pune în pericol sănătatea clientului și chiar job-ul acestuia. Nu e normal ca un client să sufere din cauza incapacității dumneavoastră. Nu e normal ca eu să nu-mi pot face meseria din cauza faptului că-mi țineți laptopul pe loc. Așadar, cât timp este de interes public ceea ce s-a întâmplat, pozele și clipurile trebuie să existe. Nici dumneavoastră și nici eu nu cred că vrem să mai treacă vreun client prin acele momente penibile.

3. Pentru că mi-ați distrus „telenovela” vreau să vă întreb de câte ori a venit Poliția la sediul dumneavoastră pentru că țineați produsele oamenilor și nu mai voiați să le înapoiați? Câte sesizări v-au fost făcute până acum? Se pare că uitați lucruri esențiale.

4. Nenea Stelian tu singur trebuie să-ți dai seama de ce te numesc fără prieteni. Hai să încep eu să-ți aduc aminte de ce ești fără prieteni. Îți mai aduci aminte de angajatul care te-a furat. Da, cel care ți-a furat un laptop din service și a plecat pur și simplu și tu ai fost nevoit să-i dai clientului un alt laptop. Chiar tu mi-ai spus, adu-ți aminte. Argumentele pot continua. Uită-te în episoadele anterioare, când te duceai la ușa prietenului tău și nu-ți mai răspundea la telefon. Sau totul a fost doar o minciună pentru mine? Ai vrut doar să mă minți? Ai vrut doar să scapi de mine și-mi spuneai că nu dai de prietenul tău? Eu nu vreau să cred că ești un tip mincinos, n-ar da bine în fața clienților tăi. Ăia puțini pe care-i ții cu lunile.

5. Spui că justiția va decide totul?! Asta înseamnă că nu va fi bine pentru tine. Mă refer la faptul că justiției nu-i plac oamenii fără cuvânt, oamenii care-și mint clienții că n-au putut să le răspundă la telefon pentru că nu aveau telefonul la ei, deși…. vei vedea în episoadele următoare.

6. Ești un actor foarte bun, dar nu ți-ai dat seama de ceva. Dacă sunt un pic blonduț și fac pe prostul pentru a obține ceva, nu înseamnă că sunt prost cu adevărat. Hai, dă-ți seama! Ești un tip cu service, un tip care lucrezi „cu cei mai buni oameni din București sau chiar din țară”. Cititorii nu știu la ce m-am referit când am scris asta, dar vor afla în episoadele viitoare, dragă Stelian.

P.S. Îți mulțumesc că mă citești!

P.P.S. Stelian mi-a dat mail de pe adresa soției sale. Nu mai înțeleg nimic. O firmă atât de respectată ca GEACS MEDIA 2003 n-are o adresă personală de mail? Sau poate că ar fi prea josnic pentru el să-mi dea mail de acolo?

Stelian a venit cu o completare după ce mi-a spus că laptopul meu are LAMPĂ (Detalii), deși eu nu văd în niciunul dintre cele două link-uri de mai jos termenul de „lampă”:

„Si asta este pentru „persoana abilitata”care ti-a spus ce fel de display ai, gaseai si tu la o simpla cautare pe net si nu aveai nevoie de inregistrari cu camera ascunsa sau telenovele, dar este ff usor sa faci acuzatii mai ales cand ai un blog pentru oameni simpli nu??????????????
Toate laptopurile moderne folosesc ecrane LCD

Ecrane LCD au nevoie de un sistem de iluminare din spate să funcționeze, există două sisteme de iluminare în uz astăzi: CCFL si LED

CCFL – Lumina fluorescentă cu catod rece, este o metodă de iluminare mai veche, care utilizeaza un tub fluorescent și un invertor.

LED-ul – este un sistem mai nou de lumină de fundal care nu utilizează un invertor, și în loc de un tub fluorescent se folosește o bandă de LED-uri (diode emițătoare de lumină).

Deci, în esență, există două tipuri de ecrane laptop: LCD-CCFL și LCD-LED. Aceste ecrane nu sunt interschimbabile.

Producatori de laptop adapteaza sistemul astfel încât este imposibil de a instala un ecran CCFL într-un calculator echipat pentru un ecran cu LED-uri, și vice-versa.

Ecranul de înlocuire trebuie să aibă exact același tip de lumina de fundal ca și originalul (cel vechi). În prezent, există 2 tipuri majore de iluminare pentru ecrane LCD de notebook-uri:

1. CCFL (lampa fluorescentă cu catod rece)
a) 1-CCFL – conține 1 lampa
b) 2-CCFL – contine 2 lampi

2. LED (diodă emițătoare de lumină)
si dupa cum vezi pe net pentru modelul tau de laptop sunt 2 variante de display cu LAMPA SI LED
4 comentarii

  1. Ba in esenta pentru cultura lui generala orice magazin sau butic este spatiu public nu propietate personala, nu vad unde s-a produs infractiunea de incalcare a dreptului la intimitatea personala, ba din contra trebuie facut public sa vada toata lumea ce fel de firma in spatele blocului langa ghena de gunoi are si ce comportament are el fata de clientii lui. Faptul ca ascunzi sau favorizezi inselaciunea unor comercianti sau prestatori de servicii, implica infractiunea de tainuire si favorizare a infractorului… poti intra si la complicitate cu acesta, deci trei capete de acuzare asa ca mai nea mecanicu stelian du-te cu service-ul tau cu tot si lasa-neeeeee.

Lasă un răspuns

