VIDEO EXCLUSIV Bătaie între un bărbat și o femeie în centrul Capitalei

Un cititor al GRGO mi-a trimis clipul de mai jos în care sunt prezentate un bărbat și o femeie aplicându-și reciproc lovituri. Scenele violente au avut loc în zona Rosetti.

Explicația pentru faptul că nu a intervenit a venit imediat: „Erau romi, d-aia n-am vrut să mă bag. Am mai intervenit de câteva ori în trecut și chiar femeia a fost cea care s-a luat apoi de mine că de ce m-am băgat între ei. Chiar nu avea nici un rost să mă bag între cei doi”.

Vezi VIDEO aici

Lasă un răspuns

