VIDEO Ep. 7 » Cea mai mare minciună spusă de Stelian + SMS-urile nesimțite primite de la el: „Ce, murim mâine?”

În episodul precedent v-am prezentat o filmare cu camera ascunsă care nu mai are nevoie de niciun comentariu (DETALII). Reacția și vorbele soției lui Stelian spun totul. În episodul de astăzi vă voi prezenta CEA MAI MARE MINCIUNĂ spusă de Stelian în toată perioada în care am colaborat cu el.

Până atunci însă haideți s-o luăm cronologic. Am rămas la ziua de miercuri, 14 octombrie, când am dus laptopul înapoi la service și rămăsese să-l iau a doua zi reparat sau în caz contrar mi se restituiau banii.

NESIMȚIREA NUMĂRUL 19 – Încă o dată Stelian nu s-a ținut de promisiune

Joi, pe 15 octombrie, l-am sunat pe Stelian la ora 13:48 și nu mi-a răspuns. Am încercat din nou la ora 14:09 și a rezultat următorul dialog.

Stelian: Da!
Alin Grigore: Alin, băiatul cu Sony!
Stelian: Da, Aline!
A.G.: Ce ați făcut?
Stelian: Stai un pic două secunde că sunt într-un loc. (După 8 secunde a revenit) Alin, mâine vii după ăla. Nu știu, frate. Laptop-ul ăla m-a îmbolnăvit. L-am desfăcut și eu din nou, dar am vorbit cu prietenul ăsta care e cu pisele și mi-a zis că n-are cum. Abia diseară mă duc la el și mâine țaca-paca. E nenorocit rău. Eu i-am făcut probă de 5 ori. Vezi că poate o să te sun diseară să-mi spui exact ce s-a întâmplat.
A.G.: Păi s-a întâmplat exact ce s-a întâmplat ultima oară.
Stelian: Deci la fel, nu? Nu s-a întâmplat altfel? Am înțeles.
A.G.: Da, la fel.
Stelian: Bine, Alin! Pa, pa, pa, pa!

Deși azi îi dădusem termenul limită, iată că nici de această dată nu s-a ținut de cuvânt și m-a lăsat cu ochii-n soare. Fie, îl mai las și de data asta.

Următoarea zi, vineri, 16 octombrie, l-am sunat prima dată la ora 12:07 și avea telefonul închis. Următorul apel i l-am dat la ora 13:04 și nu mi-a răspuns la telefon. Am lăsat-o baltă și a doua zi, sâmbătă, m-am dus la sediu, dar era închis. Am mai încercat de câteva ori să sun, dar Stelian avea telefonul închis.

NESIMȚIREA NUMĂRUL 20 – CEA MAI MARE MINCIUNĂ DIN TOT ACEST SERIAL

Abia acum vine cea mai mare minciună pe care Stelian a putut să mi-o zică în cele 20 de episoade. Dacă în ziua precedentă nu mi-a răspuns la telefon, am spus să-l sun din nou duminică, 18 octombrie, la ora 11:41. Stelian al nostru a făcut cea mai mare gafă posibilă. Mi-a răspuns la telefon fără să vrea și n-a vorbit. Era la meciul fiului său. Am lăsat telefonul două minute să văd dacă vorbește, apoi am închis și am sunat din nou de trei ori. De această dată nu mi-a mai răspuns, dar a revenit el cu un telefon după aproximativ două ore.

Înregistrarea de mai jos dovedește faptul că Stelian mi-a răspuns la telefon și n-a vrut să vorbească, deși el a negat că a avut respectivul telefon la el. În cele din urmă, în aceeași zi mi-a spus că în următoarea zi pe seară să mă duc să-mi iau laptopul așa cum e.

Când l-am întrebat de ce nu mi-a răspuns s-a justificat că n-a avut telefonul la el, deși îmi răspunsese prima dată fără să-și dea seama. Da, Steliane, asta e dovada de care-ți spuneam. Asta e cea mai mare nesimțirea din cele 20 de până acum. Mai jos aveți înregistrarea din ziua de 19 octombrie în care Stelian tot nu a vrut să recunoască faptul că a avut telefonul la el și nu a vrut să-mi răspundă. De la secunda 20 începe discuția.

După ce mi-a răspuns la telefon din greșeală am avut următoarea discuție cu el prin mesaje. Puteți vedea ironia și aroganța nesimțită de care Stelian a dat dovadă o dată-n plus.

2 1

NESIMȚIREA NUMĂRUL 21: „Dacă noi n-am putut să-l facem, nu o să ți-l facă nimeni”

Stelian: Frate, s-a chinuit ăsta… Mi-a zis că dacă nu te grăbeai se mai uita la el, dar așa… Dacă noi n-am putut să-l facem, nu o să ți-l facă nimeni în Bucureștiul ăsta. Nu știu în țară dacă va reuși cineva. Eu mă cunosc cu cei mai buni meseriași. Am sunat pentru laptop-ul ăsta 3-4 prieteni. Ăsta mi-a spus că nu-i dă de cap pentru că e o problemă mai bizară. Mi-a zis că dacă e să mă duc după laptop pe la ora 6, după care poți să vii și tu.
Alin Grigore: Ia-l să fie acolo și voi veni să-l iau așa pe la ora 5 și jumătate. O să-l repar în altă parte, nu-i problemă.
Stelian: Asta e! Doamne ajută! Te duci acolo și vezi că eu nu o să fiu, dar va fi cineva. (Era soția lui).

În episodul următor veți vedea o altă față a soției lui Stelian. De la doamna care-și cerea scuze de 100 de ori, acum aceasta s-a schimbat radical și a avut un comportament incredibil. + Reacția soției când a auzit de minciunile lui Stelian. Totul într-o nouă filmare cu CAMERA ASCUNSĂ.

EPISODUL 8 VA FI DISPONIBIL LUNI, DE LA ORA 21:00

Citește AICI desfășurarea primului episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al doilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al treilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al patrulea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al cincilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al șaselea episod

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

*Toate informațiile prezentate sunt 100% REALE

Să nu-l uităm pe Stelian
Să nu-l uităm pe Stelian
Lasă un răspuns

