VIDEO Ep. 8 » Soția lui Stelian află de minciunile soțului + Reacția acesteia când mi-am recuperat laptop-ul

Într-un final, după două luni de chin și așteptare, am ajuns la sediul lui Stelian și mi-am recuperat laptopul. Deși credeam că mi l-am luat înapoi așa cum l-am dus, lucrurile n-au stat tocmai așa.

Odată ajuns la marele sediu de pe Mihai Bravu vizavi de Școala 70 m-a întâmpinat soția lui Stelian. Era data de 19 octombrie și totul era pregătit. Foaia pe care trebuia să semnez faptul că ei sunt incompetenți era pe masă.

Doamna Mioara își schimbase radical stilul și n-am mai fost întâmpinat atât de cald și drăgălaș cum a făcut-o când încă laptop-ul era la service-ul ei și al lui Stelian. Ascultați cu atenție tonul ei.

Așadar, odată ajuns acolo am semnat hârtia respectivă, a urmat un dialog la fel de interesant ca și celelalte din urmă, mi-au fost restituiți cei 300 de lei pe care îi dădusem în prima fază și am plecat.

Priviți-i fața când îi povestesc despre minciunile lui Stelian. Oare știa și ea ceva?

URMĂRIȚI IMAGINILE CU CAMERA ASCUNSĂ!

Vizitele lungi și dese la service-ul lui Stelian nu s-au oprit aici. În următorul episod, cel care va fi și ultimul, veți citi deznodământul acestui caz. Un caz care a semănat probabil cu multe altele de-ale voastre, dar pe care nu le-ați făcut publice. Episodul 9 va veni cu o declarație halucinantă și veți afla ce s-a întâmplat într-un final cu laptop-ul distrus de service-ul lui Stelian. 

ULTIMUL EPISOD VA FI DISPONIBIL VINERI, 4 DECEMBRIE, DE LA ORA 17:00!

fisa2

 

Citește AICI desfășurarea primului episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al doilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al treilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al patrulea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al cincilea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al șaselea episod

Citește AICI desfășurarea celui de-al șaptelea episod

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

*Toate informațiile prezentate sunt 100% REALE

Lasă un răspuns

