EXCLUSIV Nu e glumă! Justin Bieber va concerta în România! Ai aici toate detaliile

bieberJustin Bieber e cu siguranță unul dintre cei mai cunoscuți artiști mondiali și probabil unul dintre cei mai ceruți muzicieni în România ultimilor ani. Iată că dorința tinerilor din România a fost ascultată.

Conform mai multor surse ale GRGO, celebrul cântăreț canadian urmează să concerteze în România anul viitor. Cel mai probabil, Justin Bieber va veni în țara noastră în ultima parte a anului 2016 sau la începutul lui 2017.

Încă nu e ceva stabilit, dar se negociază pentru aducerea artistului care a devenit un fenomen global al muzicii pop. Ce se știe cu siguranță este locația. Concertul va avea loc pe Arena Națională, stadionul urmând să primească avizele ISU anul viitor.

VIZITEAZĂ NOUL GRGO.RO

„Purtăm negocieri cu reprezentanții artistului, dar și cu alți muzicieni. Până în acest moment știm sigur că acest concert se va ține pe Arena Națională din București, după ce stadionul în primele luni ale anului își va primi avizele ISU. Încă nu știm când va avea loc concertul. El are un turneu mondial care ține până în noiembrie. La noi ar putea veni în decembrie, ianuarie sau februarie. Nu știm exact. Mai multe detalii vom cunoaște și noi după jumătatea anului viitor”, au transmis sursele noastre.

Justin Bieber a ajuns la 21 de ani și a devenit celebru la vârsta de doar 13 ani, când și-a început cariera pe Youtube. Bieber e singurul cântăreț care are toate cântecele de pe un album în topul U.S Hot 100. Acesta interpretează melodii precum „Love me like you do”, „Baby”, „As long as you love me”, „Confident”, „Never say never”, „One time”, „One less lonely girl”, „Somebody to love”, „All i want for Christmas is you”.

Justin Bieber urmează să înceapă un turneu mondial în luna martie a anului 2016 în țări precum SUA, Canada, Islanda, Franța, Norvegia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Belgia, Irlanda, Cehia, Spania și Marea Britanie. Acest turneu se întinde până în luna noiembrie.

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

21 de comentarii

  1. as vrea si eu sa ma duc dar locuiesc in baia mare si nu am chiar asa de multi bani sa platesc biletul.DAR ORI CUM IL IUBESC FOARTE MUT PE JUSTIN BIEBER .SUNT MARE FAN.ATAT DE MULT IL IUBESC CA DE ZIUA MEA IM DORESC SA MA INTALNESC CU IEL SI SA MA IA IN BRATE SI SAMI DEA UN AUTOGRAF

  2. Omg vine! ! ! ! ! ! ! !
    Te iubesc mult! !!
    Știe cine cât costa biletul😗😗😗😗😗😗😙😙😙😙😙😍😍😍😍

  3. Omg vine! !!!!!!!!
    Te iubesc Justin
    Știe cineva cât cost un bilet😙😙😙😙😙😙😙😙😙😍😍😍😍😍😍😍😍😚😚😚😚

  4. Toti vrem sa mergem la concertul lui J.B dar in primul rand toti spun nu conteaza cati de multi bani a costa ma duc dar nu cred ca o sa va permiteti si doi nici macar nu stiti in ce an , in ce luna , in ce data va fi nici la ce ora eu va inteleg care vreau sa vina la concert pentru ca si eu sunt fana lui si eu pot sa zic ca o sa merg nu conteaza cati bani dar tot numi permit si nici voi eu sunt cu picioarele pe pamant ar trebui sa fiti si voi si eu cand am vazut anuntul am ramas uimita chiar muta dar stiamca numi permit biletul poate costa sute chiar mii de dolari sau eoro eu nu va cunosc si poate aveti bani la voi dar eu le spun asta care sunt fani JB si nusi permit trezitiva stiu ca o sansa ca asta e unica si eu mor deci mor de ciuda ca nu o sa vin

  5. Ce pacat eu sunt din moldova dar daca va fi cu adevarat acest concert poate ii conving pe parinti sa mergem in romania ca sa il vad macar odata in realitate pe JB nu imi pasa cit va costa biletul $€ eu tot o sa vin ♥♥♥♥♥♥ I love you JB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  6. Omg deci nu cred 😱😱 bilet vip imi iau daca o sa fie ❤ il iubesc pe JB 😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤💓💓💓💓💓💓💓💓💓

  7. Omg deci nu cred 😱😱 bilet vip imi iau daca o sa fie ❤ il iubesc pe JB 😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤💓💓💓💓💓💓💓💓💓

  8. oMG nu pot sa cred.. Abea asteptt Nu imi pasa cat costa Eu tot ma duc. Cred ca ar costa 10 milioane .. Dar tot ma duc

  9. OMGGGGG NU SE POATE SPER SA VINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sper sa fie bilete VIP caci dau o gramada de bani dar sa fie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. OMG Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I cant belive God tank you deci nu pot să cred Justin asteapta-ma ca vin Habar nu am cât costa biletul cred ca mai mult de 150 nu e dar Hello e Justin Bieber Drew Mallette 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱Cred ca am să înnebunesc mă omor plâng dacă nu vine 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭I LOVE YOU J. B💖😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  11. cand va venii in romania sa tina un concert si cat va scosta bilectul cu justin bieber la concert daca va fii mult pacat ca ieu nu pot venii ca stiu ca bilectul va avea un pret mare cu tot ca sunt fani si ascult melodii dea lui justin bieber

Lasă un răspuns

