5 motive pentru care Andrei Ioniță a ratat finala X Factor » De la „cel mai mare patriot” la „rusul care prostește românii”

faceboAndrei Ioniță, tipul cu cușmă de la X Factor, a fost eliminat în semifinalele live de vineri seară. Știm asta cu toții, am văzut la televizor. Dar interesant este altceva. Cum de o persoană care avea toată țara la picioare după prima sa prestație a ajuns să nu mai fie votată mai de nimeni?!

Am analizat cele întâmplate cu Andrei Ioniță în ultima vreme și am ajuns la niște concluzii. Este clar, plecăm de la ideea că Andrei Ioniță nu e cântăreț, așa cum a zis-o chiar și el, ci un om de spectacol, o persoană care știe să facă show.

1. Ioniță patriotul!

Andrei Ioniță a impresionat juriul X Factor până la lacrimi la prima emisiune cu melodia „Cântă cucu, bată-l vina”. O interpretare proprie a piesei. A primit trei de da fără nicio emoție. Facebook-ul înnebunise cu prestația lui Andrei Ioniță, toată lumea îl lăuda și părea că se știe deja viitorul câștigător al X Factor. Dar n-a fost așa.

2. ioniță anti-românul!

Imediat după prima emisiune a apărut pe internet o imagine care-l înfățișa pe Andrei Ioniță ținând în mână un banner antiromânesc: „Susținem autonomia ținutului secuiesc!”. Multe site-uri au preluat imaginea și l-au făcut praf pe Ioniță. Mesajele și jignirile la adresa lui au continuat pe toate căile. Pagina sa de Facebook a fost luată pe sus de cei care-l adulau pe Ioniță. Toți îi puneau întrebarea de ce a ales să susțină o asemenea campanie. Andrei a ieșit cu un mesaj clar pe contul său de Facebook în care a explicat că respectiva acțiune s-a petrecut în 2012 și și-a cerut scuze, motivând că vârsta fragedă și entuziasmul tinereții l-au făcut să ceară autonomia ținutului secuiesc.

3. IONIȚĂ ANTI-ROMÂNUL ȘI ANTI TUDOR GHEORGHE!

A urmat apoi a doua eroare speculată de cei care erau împotriva lui Andrei Ioniță. Elevul Deliei a cântat piesa lui Tudor Gheorghe – „Acolo este țara mea”. A făcut-o foarte frumos, a transmis emoția de care publicul telespectator avea nevoie, însă n-a ținut cont de ceva. Cei care au ascultat cu atenție melodia au auzit cum Andrei Ioniță a schimbat intenționat un vers. În loc să spună „Acolo este țara mea și neamul meu cel românesc!”, Ioniță a cântat „Acolo este țara mea, meleagul meu cel strămoșesc”.

Schimbarea acestor versuri a scos la iveală noi critici asupra lui Ioniță. Contestatarii moldoveanului făceau legătura între acest schimb de versuri și cererea autonomiei ținutului secuiesc din urmă cu trei ani. Au apărut petiții în care se cerea eliminarea concurentului de la X Factor, considerând că acesta nu-i român adevărat.

4. mesaje dure împotriva lui ioniță pe facebook-ul x factor

Pagina de Facebook a lui Ioniță a fost din nou distrusă de mesajele oamenilor nemulțumiți de acest schimb de versuri. La fel s-a întâmplat și cu Facebook-ul X Factor. Conform unor surse, în mesajele private primite de cei de la X Factor se cerea eliminarea lui Ioniță și chiar unele persoane spuneau că vor face un protest în fața televiziunii. Ultima parte bineînțeles că nu s-a întâmplat.

5. explicațiile lui ioniță

Andrei Ioniță a ieșit din nou cu un mesaj public pe pagina sa de Facebook: „Oameni buni, acum câteva luni am scris această scrisoare din suflet (n.m. scrisoarea prin care își cerea scuze pentru că a susținut autonomia ținutului secuiesc), și cei care îmi vor „binele”, în loc să înțeleagă o dată și o dată că nu am să fac parte din jocurile lor murdare, tot mă provoacă și mă provoacă prin toate metodele posibile și imposibile!!!Eu nu am să cedez!!! Trebuie sa înțeleagă că nu am nevoie de scaunele lor, eu stau bine și în picioare!!!”.

Lucrurile au mers într-atât de departe încât pe unele site-uri apărea că Andrei Ioniță a fost trimis de ruși pentru a „prosti” poporul român. După eliminarea lui Ioniță au apărut și mesaje încurajatoare pentru moldovean: „Urmăream X Factor doar pentru tine” sau „Continuă să faci același lucru, ești uriaș!”.

Așadar, în cele aproape trei luni de X Factor ați avut în fața ochilor un caz real de cum poți ajunge de la EXTAZ la AGONIE într-o perioadă extrem de scurtă. Ați văzut cum se poate ajunge de la „cel mai mare patriot” la „rusul care vrea să prostească românii”.

Toată puterea a stat în internet și în Facebook. Așa cum Facebook-ul a reușit să pună un președinte în fruntea României, așa a reușit și acum să elimine un concurent de la X Factor. Acum, voi sunteți cei mai în măsură să decideți dacă merita sau nu eliminat Ioniță.

Voi ce părere aveți, de ce credeți că a fost eliminat Andrei Ioniță în semifinală?

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

Mai jos sunt clipurile cu toate prestațiile lui Andrei Ioniță de la X Factor:

3 comentarii

  1. Nu supraevaluati Facebook-ul. Una e utilitatea lui intr-o campanie pt a pune mana pe puterea in stat, si alta e la un concurs televizat. Probabil ca putini au aflat totusi de sustinerea autonomiei tinutului secuiesc de catre acest baiat. Cei mai multi pur si simplu n-au rezonat cu cantecele referitoare exclusiv la moldoveni. (Totusi, in afara de moldovenii nostri, mai avem in tara si ardeleni si munteni.)

    E clar ca baiatul se simte mai mult moldovean, ceea ce nu e musai ceva rau. Daca ar canta mai multi astfel de melodii, nici n-ar mai conta cine cum simte. Ne-am bucura de varietatile regionale si de oameni care mai simt ceva pentru traditie.

  2. Poate ar fi fost mai nimerit un interviu cu el. Eu cred ca lumea altfel ar fi receptionat si perceput parerile lui de rau, dar mai ales caracterul si personalitatea lui. Un text scris pe Faceboock e rece si poate fi conceput de oricine. Dar inca nu e tarziu pentru asta. El e deja o persoana publica.

Lasă un răspuns

