VIDEO Bucuria lui Valentin Costache, probabil cel mai sincer moment al campionatului

Cine a văzut partida de aseară dintre Dinamo și FC Botoșani, 1-0, a avut parte de probabil cel mai sincer moment al acestui sezon de Liga 1.

Marcatorul unicului gol a fost Valentin Costache, un puști de 17 ani. Nu știu câți îl cunoșteau până în minutul 28, când a dat golul. Probabil nici colegii lui nu-l știau prea bine. Cu siguranță din cei 4125 de spectatorii prezenți pe Ștefan cel Mare nu auziseră de el decât 2, părinții lui.

Acest copil născut în 1998 în Videle, Teleorman, a avut o bucurie incredibilă după gol. N-a știut cum să reacționeze, cum să se manifeste. A avut intenția să-și dea jos tricoul, dar probabil în fracțiunea aceea de secundă și-a dat seama că poate lua galben. În sprintul, care l-ar face invidios și pe Usain Bolt, spre gardul care desparte tribunele de teren, Costache a avut reacția omului care după ani și ani de muncă în sfârșit primește ceea ce merită.

O dată ajuns la gard, unde se aflau părinții lui, s-a urcat pe grilajele care-l despărțeau de cei care s-au zbătut și au tras din greu pentru a-l aduce în București și a-l ține într-un mediu propice sportului. S-a pus în genunchi și a început să plângă, apoi atingerea părintească a lui Gnohere a finalizat un moment cât un campionat.

Sclipirea din ochii lui (care se poate vedea pe reluările tv de mai jos) demonstrează încă o dată că atunci când îți dorești ceva ai să reușești, chiar dacă va trebui să treci prin clipe grele pentru asta.

Cu siguranță fotbalul românesc avea nevoie de o gură de oxigen după toate mizeriile din ultima vreme în care antrenorii le spun jurnalistelor prezente la conferințele de presă că „nu le mai merge pușca”.

 

Nu știu dacă va ajunge vreun mare fotbalist, nu știu dacă-l va certa vreodată pe Rednic că nu i-a dat banderola, însă știu un lucru: COSTACHE A OFERIT CEL MAI SINCER MOMENT AL CAMPIONATULUI în perspectiva mea și a primit galben din partea arbitrului Sebastian Colțescu.

Trebuie amintit și faptul că în martie 2015, când eram cu colegul meu de la GSP, Vlad Nedelea, la un meci de Juniori B între Steaua și Dinamo, scor 1-3, Costache a marcat de două ori. Nedelea l-a remarcat și a scris asta și într-un articol ulterior. (Detalii)

„Dedic această victorie familiei mele. E un pas înainte ce s-a întâmplat azi. Am trăit o senzație, nu știu cum să vă zic. M-am dus direct la părinții mei să mă bucur cu ei. Am avut emoții la început, dar o dată cu începerea jocului mi-am revenit. Sunt fericit că am ajutat echipa și sper să fie bine pentru noi.

Voi sărbători cu colegii în vestiar. Dar nu trebuie să sărbătoresc acum. Tricoul l-am dat familiei mele, pentru că e primul meci în care am marcat. Nu am luat mingea pentru că n-am dat trei goluri. Când voi da, atunci sigur voi lua mingea”, a spus Costache la Digisport.

costache
Foto: Cristi Preda GSP

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

COMENTEZI? Fă-o mai jos!

Lasă un răspuns

