Surprinzător! Șumudică a început să-i toarne și pe alții care pariază: ”Am fost un tâmpit” » Surprizele continuă

Șumudică i-a surprins pe toți cu ultima sa declarație în legătură cu pariurile. Antrenorul Astrei a recunoscut fără să stea pe gânduri că a jucat la pariuri, dar ce-i și mai interesant e că acesta și-a pus într-o ipostază de-a dreptul jenantă propriii jucători.

„Botoșaniul e un oraș ok. E foarte frumos. Sunt o mulțime de case de pariuri, dar bine că m-am lepădat. Am fost un tâmpit! Le-am zis jucătorilor mei să-și închidă toate conturile online și eu am uitat de contul meu și nu l-am închis.

Dar nu mai contează, vom discuta săptămâna viitoare. Parcă ar fi mai sărac fotbalul fără Șumudică. Mai faceți și voi o pledoarie să nu mă suspende”, a spus Șumudică la conferința de presă de după meciul câștigat pe terenul lui FC Botoșani, 1-0.

sumudica
Foto: Sportpictures.eu

Nu s-a prea vorbit despre declarația lui, iar dacă s-a vorbit nimeni n-a scos în evidență faptul că nu numai Șumudică a jucat la pariuri, ci și jucătorii Astrei.

Ok, nu au omorât pe nimeni, dar dacă regulamentul îți interzice, cred că trebuie să-l respecți. Ultima declarație a lui Șumudică a părut mai degrabă un ADIO spus fotbalului românesc în stilul personal, știind că va fi suspendat pentru următorii doi ani. Totuși, e de apreciat sinceritatea. Cred.

Interesant e că regulamentele FRF spun că dacă Șumudică va da în gât și alte persoane care joacă la pariuri, antrenorul Astrei va scăpa de sancțiune. Așadar, oare să fi început deja Șumudică să toarne pentru a scăpa de suspendare?

Oare cei de la Comisia de Disciplină îi vor chema și pe jucătorii Astrei la următoarele audieri după declarația lui Șumudică? Fotbaliștii pe cine vor mai turna? Pare să se fi deschis cutia Pandorei în fotbalul românesc.

Tot Șumudică parioru’ se roagă de jurnaliști să-i facă ”o pledoarie pentru a scăpa de pedeapsa” pe care știe că o va primi în următoarele zile. Cred că în sala de conferințe de la Botoșani, unde le-a cerut acest lucru jurnaliștilor, se aflau și reporterițele care au aflat săptămâna trecută că lui Șumudică ”nu-i mai merge pușca”. Tot într-o conferință.

Totodată, antrenorul Astrei se consideră buricul Ligii 1 și ne avertizează că ”fotbalul românesc va fi sărac fără el”. Dar probabil se va ridica într-o oarecare măsură nivelul respectului. Și probabil reporterițele de la meciuri nu se vor mai sfii să pună întrebări deranjante înlocuitorului lui Șumudică atunci când jocul giurgiuvenilor nu va convinge.

Acest subiect al pariurilor în care Șumudică e implicat direct a fost prezentat în exclusivitate de ediția tipărită a Gazetei Sporturilor la data de 10 februarie 2016.

Intrați în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau puteți da un LIKE paginii de FACEBOOK

COMENTEZI? Fă-o mai jos!

Un comentariu

  1. Ai mare dreptate. Imi plac articolele tale si te urmaresc de fiecare data cu placere. E bine de stiut ca mai sunt si astfe de bloguri ca ale tale de pe care poti citi ceva interesant

Lasă un răspuns

