VIDEO+FOTO -> INCREDIBIL! Serviciul de Urgență 112 te lasă să mori! Poliția n-a băgat în seamă un om căzut pe stradă: ”Ce să-i facem noi?”

copÎn urmă cu două zile Corpul de Control al premierului a tras principalele concluzii după cazul Colectiv. Intervenția de urgență în urma incendiului de la clubul Colectiv din București din seara de 30 octombrie 2015 a fost în mare parte o acțiune necoordonata, cu elemente de improvizație a autorităților, se arată într-un raport al Corpul de Control al Prim-ministrului (CCPM).

În seara de 23 spre 24 martie avea să se mai confirme o dată-n plus că românii mor cu zile din cauza autorităților.

În seara mai sus menționată am ajuns acasă și am întâlnit în fața blocului un tip căzut, nu mișca, nu dădea niciun semn că ar fi într-o stare prea normală. I-am pus câteva întrebări, dar n-a răspuns și nici n-a mișcat. Era întins pe jos lângă o mașină.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să sun la serviciul unic de urgență 112. Odată ce am sunat am fost întâmpinat de următorul mesaj al unui robot telefonic:

”Vă rugăm nu închideți telefonul. Apelul dumneavoastră va fi transferat în cel mai scurt timp la serviciul de urgență solicitat”.(VEZI VIDEO MAI JOS)

Am lăsat să sune 5 minute, 10 minute. Lângă mine au mai venit câțiva prieteni, au sunat și ei de câteva ori, nimic. Aceeași voce ne întâmpina pe toți.

 

Între timp apare o mașină de Poliție, se duce unul dintre prietenii mei la polițiști și le spune că e o persoană căzută care nu dă niciun semn că ar mai trăi. I-a rugat frumos să sune ei la salvare sau să dea prin stație că nouă nu ne răspunde nimeni.

Răspunsul polițiștilor a fost de-a dreptul fabulos și totodată mizerabil: ”Ce să facem noi? Dacă se lua de voi puteam interveni, dar așa n-avem ceva face”. Și apoi și-au continuat rondul de seară.

Am continuat să sunăm la salvare. 112 același răspuns îmi oferea. Ne-am dus lângă respectiva persoană și am încercat să vorbim cu el, bineînțeles că nu dădea niciun semn. L-am rezemat de gardul de lângă el în încercare de a-l face să se trezească. Nimic!

După alte câteva minute, aceeași mașină de Poliție trece prin fața blocului se oprește la colț și cei doi polițiști au început să-și scrie niște lucrurie pe carnețele. Nu era legat de cazul nostru. M-am dus la ei, le-am bătut în geam și le-am spus că e un om căzut în fața blocului.

Ca și cum nimeni nu le-ar fi spus asta vreodată, deși în urmă cu câteva minute fuseseră înștiințați de prietenul meu, cei doi polițiști m-au întrebat unde e persoana căzută și au venit după mine.

L-au văzut, l-au întrebat de vorbă și culmea că de data asta omul nostru vorbea. L-a întrebat polițistul cum îl cheamă, parcă i-a răspuns ceva, dar abia se înțelegea. I-am explicat polițistului că ăla moare dacă rămâne acolo peste noapte.

Răspunsul polițiștilor iar a fost… nu știu cum, etichetați-l voi: ”Noi n-avem ce să-i facem. Chiar dacă am chema salvarea, nici ei n-ar avea ce să-i facă. E beat. Sper să nu-l tâlhărească cineva. O să-și revină”.

Întrebați de ce nu merge numărul unic de urgență 112, polițiștii au răspuns: ”Nu merge de o oră și jumătate. Nu știm de ce”

În speranța că omul nostru își va reveni, am intrat în casă și v-am scris rândurile astea.

Probabil își va reveni sau nu, probabil e beat sau nu, dar întrebările care se pun după acest caz sunt altele.

DE CE NU INTERVINE POLIȚIA DE PRIMA DATĂ CÂND ÎI CERI AJUTORUL?

DE CE NU MERGE SERVICIUL DE URGENȚĂ?

CE SE ÎNTÂMPLA DACĂ ARDEA BLOCUL ÎN ACELE MINUTE?

CÂTE PERSOANE AU SUNAT LA 112 ÎN ACEASTĂ SEARĂ ȘI AU FOST ÎNTÂMPINATE CU ACELAȘI MESAJ?

Între timp i-am dus celui care n-a fost băgat în seamă de POLIȚIE și SALVARE o pătură pentru a nu îngheța de frig.

Altceva n-am știut ce să-i fac.

12834744_529715087237152_1205831225_n

Intră în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau poți da un LIKE paginii de FACEBOOK

COMENTEZI? Fă-o mai jos!

Lasă un răspuns

