Căderea zeilor! Nu arbitrul Rizzoli e de vină pentru eliminarea Barcelonei » Catalanii trebuie să urmeze exemplul lui Michael Jordan

721569-gettyimages-520956736
Foto: Guliver/GettyImages

M-am plictisit să văd săptămână de săptămână câte un caz în care o echipă de fotbal, handbal sau oricare alt sport de echipă ”e dezavantajată de arbitri”, iar acesta ar fi motivul principal pentru care respectiva formație a pierdut un meci sau a ratat o calificare într-o fază superioară.

 

Așa s-a întâmplat și aseară, când Barcelonei i s-a refuzat sau nu un penalty la un henț făcut de Gabi (Atletico Madrid) în careu. Toată presa interanțională a sărit cu articole prin care l-a scos drept vinovat pe centralul Nicola Rizzoli.

Haideți să fim serioși! Barcelona, cea mai bună echipă din Europa fiind deținătoarea Ligii Campionilor, nu cred că se poate preta la asemenea gesturi. Când nu dai gol 90 de minute și nu-ți creezi nici prea mari ocazii de gol, ce speranțe vrei să mai ai? În fine, Atletico merge mai departe după ce a învins în retur cu 2-0.

Aceleași obiceiuri proaste de a da vina pe arbitraj după un meci le avem și noi prin România. Dar nimeni nu vrea să înțeleagă faptul că o echipă de nivelul Stelei sau a lui Dinamo n-ar trebui vreodată să se vaite de arbitraj, cel puțin în România. Ăsta ar fi primul lucru pe care ar trebui să nu-l facem pentru a mai spera la o societate normală și corectă.

Într-adevăr e greu să pierzi, dar recunoaște că cealaltă echipă a fost mai bună decât tine în alea 90 de minute și ieși de pe teren cu capul sus! Omul e obișnuit întotdeauna să dea vina pe altcineva decât pe el însuși. Acum ne dăm seama că nu doar românii sunt obișnuiți să facă asta, ci și cei mai din vest.

”Am ratat peste 9000 de aruncări în carieră. Am pierdut peste 300 de meciuri. De cel puțin 26 de ori mi s-a acordat ocazia să dau aruncarea de final și am ratat. Am eșuat și am eșuat și am eșuat. Tocmai de-asta am reușit!” – Michael Jordan

Intră în grupul de pe Facebook GRGO – Un blog simplu pentru oameni simpli

Sau poți da un LIKE paginii de FACEBOOK

COMENTEZI? Fă-o mai jos!

Lasă un răspuns

